Feladatok
- Új partnerkapcsolatok kiépítése és a kapcsolódó ajánlati folyamatok lebonyolítása, ezen belül többek között:
- Irodánk Üzletfejlesztési területének értékesítési tervéhez igazodóan, az Üzletfejlesztési és kommunikációs csapat tagjaként új ügyfelek (potenciális partnerek) felkutatása és proaktív megkeresése, számukra a cégcsoport szolgáltatásainak bemutatása és értékesítése
- Ennek érdekében személyes és online találkozók megszervezése és megvalósítása
- A partnerek konkrét épülethez, projekthez kapcsolódó szakmai igényeinek értelmezése, ennek alapján ajánlattételhez szükséges szakértelem, erőforrások, főbb ajánlati paraméterek meghatározása
- Folyamatban lévő ajánlatok nyomon követése
- Meglévő ügyfeleinkkel és partnereinkkel való kapcsolattartás, visszajelzések kérése és potenciális új lehetőségek felmérése, igény generálása
- Ügyféltárgyalások önálló irányítása projektvezetőink, szakági mérnökeink bevonásával
- Az ajánlatokhoz kapcsolódó szerződések előkészítésének felügyelete a szerződés aláírásáig és a kick-off meeting-ig terjedően
- Értékesítő tanácsadónk munkáját a csapaton belül támogató munkatársak segítik főként adminisztrációs feladatokban, de új kollégánk feladatai között szerepelhet:
- Az ajánlatokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése (nyilatkozatok kezelése, nyilvántartások vezetése, mérnök adatbázis karbantartása)
- CRM rendszer kezelése:
- Kontaktlista kezelése, építése;
- Meglévő és megcélzotti ügyfelek adatainak kezelése, feltöltése;
- Ügyfél kérdőívek kiküldése és feldolgozása;
- Meglévő kiemelt ügyfélelégedettség monitoringhoz kapcsolódó rendszeres feladatok ellátása;
- Referenciákkal kapcsolatos operatív feladatok elvégzése (ügyfélengedélyek bekérése, referenciák frissítése, fényképék/látványtervek bekérése).
