Referenciák

BKK Ügyfélközpont fit-out kiépítés

Műszaki tartalom

A Budapesti Közlekedési Központ az ügyfelekkel való kapcsolattartás szemléletváltása jegyében az eddigi egyablakos jegypénztárakat arculatilag egységes, de építészetileg egyedi ügyfélközpontokkal váltja ki. Az ügyfélközpontok a bankokban és más szolgáltatóknál megszokott módon nyitott pultos, ülőhelyekkel ellátott, hívószámos rendszerben, nagyobb ügyféltérrel rendelkeznek.

Megvalósítás

A kivitelezésre közbeszerzési tender keretében választotta ki BKK a tervezőt és vállalkozót.

Érdekességek

A városszerte több helyszínen is megjelenő BKK ügyfélközpontok a 2016-2018 között megvalósuló elektronikus jegyrendszert megalapozó és kiszolgáló hálózat kulcsfontosságú eleme. A funkcionális igények kielégítése mellett egységes, könnyen felismerhető arculat kialakítása a cél.