Referenciák

BKK ügyfélközpontok

Műszaki tartalom

Az üzletek teljes mértékben akadálymentesítettek, nemcsak mozgáskorlátozottak részére, de a látás- és hallássérültek kiszolgálását segítő berendezésekkel is rendelkeznek. A helyiségek a korábbiakban épített ügyfélközpontokhoz hasonlóan, modern és egységes dizájnnal kerültek megtervezésre és kialakításra.

Megvalósítás

Az üzletek annak ellenére, hogy a legkülönfélébb helyeken valósultak meg – aluljárókban, külön álló új építményben, kis sor pavilonban – arculatukat és szolgáltatásaikat tekintve teljesen egyenértékűek és egységesek. Még a Tervezők sem ugyanazok voltak, minden esetben, csak a műszaki ellenőr.

3E International Kft. által ellenőrzött BKK (Budapesti Közlekedési Központ Zrt.) Ügyfélközpontok:

-          Déli pályaudvar (2015) -          Népliget (2016) -          Óbuda, Szentlélek tér (2017) -          Rákosmente (2019 -          Csepel (2019)

Érdekességek

Az ügyfélcentrumokban a BKK más hasonló létesítményeihez hasonlóan a szolgáltatások teljes palettáját igénybe lehet venni.