BKK ügyfélközpontok

MŰSZAKI TARTALOM

Az üzletek teljes mértékben akadálymentesítettek, nemcsak mozgáskorlátozottak részére, de a látás- és hallássérültek kiszolgálását segítő berendezésekkel is rendelkeznek. A helyiségek a korábbiakban épített ügyfélközpontokhoz hasonlóan, modern és egységes dizájnnal kerültek megtervezésre és kialakításra.

MEGVALÓSÍTÁS

Az üzletek annak ellenére, hogy a legkülönfélébb helyeken valósultak meg – aluljárókban, külön álló új építményben, kis sor pavilonban – arculatukat és szolgáltatásaikat tekintve teljesen egyenértékűek és egységesek. Még a Tervezők sem ugyanazok voltak, minden esetben, csak a műszaki ellenőr.
3E International Kft. által ellenőrzött BKK (Budapesti Közlekedési Központ Zrt.) Ügyfélközpontok:

  • Déli pályaudvar (2015)
  • Népliget (2016)
  • Óbuda, Szentlélek tér (2017)
  • Rákosmente (2019)
  • Csepel (2019)

ÉRDEKESSÉGEK

Az ügyfélcentrumokban a BKK más hasonló létesítményeihez hasonlóan a szolgáltatások teljes palettáját igénybe lehet venni.